...Célunk az Ön hatékonyságának a növelése...
Aktualitások / Cégünk az elektronikus számlázásra való áttérés mellett döntött, a bevezetés, átállás folyamatosan történik.
A partner cégünk a Számlaközpont Zrt, szolgáltatásairól bővebb információ a www.szamlakozpont.hu oldalon található.
Természetesen van lehetőség más szolgáltató választására is, jelenleg Magyarországon pár cég jogosult ezen szolgáltatás nyújtására.
Általános tudnivalók
Elektronikus számla fogalma:
„E-számla nem más, mint az áfa-törvényben meghatározott tartalommal bíró számla vagy egyszerűsített számla, melyet elektronikus formában bocsátottak ki, továbbá melyet legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel láttak el.”
Az elektronikus számla ugyanazokat a számlaadatokat tartalmazza, mint a papír alapú számla, ennek megfelelően ugyanolyan módon könyvelhető.
Nem minősül elektronikus számlának a hagyományosan papír alapon kiállított számla elektronikus úton történő továbbítása, ill. annak pdf formátumban való tárolása.
A gyakorlatban a számla az eddig is használt számlázó programmal készül el, de nem nyomtatásra kerül a vevő példánya, hanem egy pdf file készül róla, és ehhez csatolódik az elektronikus aláírást és időbélyegzőt tartalmazó xml file (ennek előállítását biztosítja a Számlaközpont, mint szolgáltató).
Fontos, hogy a számlához kötelezően csatolandó mellékleteket (pl.cmr, teljesítés igazolás) is lehetőség van elektronikusan, hitelesítve a számlával együtt küldeni.
Törvényi szabályozását az Áfa törvény határozza meg, 2007/CXXVII számú törvény 175§ definiálja
A 2012. január 1-én hatályba lépő módosításaink értelmében, amennyiben a számlakibocsátásra kötelezett úgy dönt, hogy elektronikus aláírás és időbélyegző használatával állít ki elektronikus számlát, úgy erről előzetesen tájékoztatnia kell a termék beszerzőjét, igénybevevőjét, ill. beleegyezését kell kérnie- ez akár történhet ráutaló magatartással is.
Az elektronikus számlázás a számlakibocsátónál történő bevezetése nincs hatósági engedélyhez kötve, az adózó maga választja meg (akár számlánként) az általa alkalmazott számlázási módot.
Az időbélyeg a számla kiállításának időpontját, az elektronikus aláírás a számla adattartalmának megváltoztathatatlanságát biztosítja.
Érvek az elektronikus számlázás mellett
Az elektronikus számlázás azon túl, hogy jelentős költségmegtakarítást tesz lehetővé a környezetünket is kíméli.
EU-s szabályozás is támogatja az elektronikus számlázás elterjedését.
Részletek, bővebb információ és tájékoztatás kérésére:
www.szamlakozpont.hu oldalon.
Hírek
Külön rendszerként is elérhető a LOG Raktár v2025 - Logisztikai Raktár Szoftver. Éljen egy díjmentes bemutatóval ahol bemutatjuk Önnek a raktári mozgást a betárolástól a komissiózáson keresztül a kitárolást, számlázásig bezárólag!
Információ, bemutató igénylése: ( info@ctmszoft.hu , ctmszoft@gmail.com )
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR v2025 ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ) leghatékonyabban az OnLine bemutatónkon! Időpont egyeztetés miatt kérem írja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
A bemutató kb. 1 óra és díjmentes!
Külön rendszerként is elérhető a LOG Raktár v2024 - Logisztikai Raktár Rendszer. Éljen egy díjmentes bemutatóval ahol bemutatjuk a raktári mozgást a betárolástól a komissiózáson keresztül a kitárolás, számlázásig!
További információ, bemutató kérése ( info@ctmszoft.hu , ctmszoft@gmail.com )
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR v2024 ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ) leghatékonyabban az OnLine bemutatónkon! Időpont egyeztetés miatt kérem írja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
A bemutató kb. 1 óra és díjmentes!
Tisztelt Partnereink...
kívánunk!
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ). Mi elvisszük Önökhöz és bemutatjuk Novemberben! Időpont egyeztetés miatt kérem adja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
Vagy jelentkezzen ingyenes szofverbemutatóra! >>> Jelentkezés <<<
Idén ősztől már külön rendszerként is elérhető a LOGSys v2022 - Logisztikai Raktár Rendszer. Ezidáig a FuvarSys moduljaként biztosítottuk partnereink részére, de a megnövekedett egyéni igények miatt önálló életre keltettük.
További információ, bemutató kérése ( info@ctmszoft.hu , ctmszoft@gmail.com )
Március végéig tart a szankciómentes időszak! A NAV bejelentése >> itt olvasható <<. A rendszereink fel vannak készülve, így ez csak arra lesz jó, hogy kicsit nyugodtabban végezzük az áttérést Január hónapban.
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR v2021 ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ) leghatékonyabban az OnLine bemutatónkon! Időpont egyeztetés miatt kérem írja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
Kedves Partnereink!
Tájékoztatjuk Önöket, benneteket, hogy teljes üzletágunk home office-ban dolgozik. Elérhetőségeink, munkavégzésünk változatlanok így a kérdéseket továbbra is a ctmszoft@gmail.com címen várjuk, segítünk.
Kérjük ismerkedjen meg a FuvarSys VIR ( Fuvarszervező, Költségkezelő és Pénzügyi rendszer-el ). Mi elvisszük Önökhöz és bemutatjuk Novemberben! Időpont egyeztetés miatt kérem adja meg elérhetőségét a ctmszoft@gmail.com címre - Visszahívjuk!
Vagy jelentkezzen ingyenes szofverbemutatóra! >>> Jelentkezés <<<
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal egy hónap haladékot biztosít az OnLineszámla 2019.05.02-re tervezett módosítások bevezetésére! A rendszereink ennek a törvénynek megfelelve dolgoznak már, így a partnereinknek nem kell semmit sem tenni, de a hasonló változások miatt a frissítések elvégzése fontos feladat marad!
A NAV kötelező Onlineszámla módosításainak megfelelően a rendszerinket a hónap folyamán cseréljük!
Tisztelt partnereink!
A NAV-hoz történő beküldő modul telepítését elkezdtük, ezért legkésőbb 2018.07.02 már ezzel a modullal kell rendelkezni. Ha nem kapott erről tőlünk értesítést akkor kérem e-mailben jelezze. Ha nem tervez mostanában vagy általában 100 000 Ft –t meghaladó áfa tartalmú számlát kiállítani akkor első körben nem de az ilyen számlázásig majd át kell térni-e. Köszönjük az együtt működést!
Mától éles környezetben, a
https://onlineszamla.nav.gov.hu
oldalon elvégezhető a 2018. július 1-jétől kötelező számlaadat-szolgáltatáshoz szükséges adózói regisztráció és felhasználó kezelés.
Szavazás