...Célunk az Ön hatékonyságának a növelése...

Cégre szabott, egyedi megoldások partnereink részére.
MENÜ

 

Aktualitások / Cégünk az elektronikus számlázásra való áttérés mellett döntött, a bevezetés, átállás folyamatosan történik.


A partner cégünk a Számlaközpont Zrt, szolgáltatásairól bővebb információ a www.szamlakozpont.hu oldalon található. 

Természetesen van lehetőség más szolgáltató választására is, jelenleg Magyarországon pár cég jogosult ezen szolgáltatás nyújtására.

 

Általános tudnivalók


Elektronikus számla fogalma:


„E-számla nem más, mint az áfa-törvényben meghatározott tartalommal bíró számla vagy egyszerűsített számla, melyet elektronikus formában bocsátottak ki, továbbá melyet legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyeggel láttak el.”
Az elektronikus számla ugyanazokat a számlaadatokat tartalmazza, mint a papír alapú számla, ennek megfelelően ugyanolyan módon könyvelhető.

Nem minősül elektronikus számlának a hagyományosan papír alapon kiállított számla elektronikus úton történő továbbítása, ill. annak pdf formátumban való tárolása. 

A gyakorlatban a számla az eddig is használt számlázó programmal készül el, de nem nyomtatásra kerül a vevő példánya, hanem egy pdf file készül róla, és ehhez csatolódik az elektronikus aláírást és időbélyegzőt tartalmazó xml file (ennek előállítását biztosítja a Számlaközpont, mint szolgáltató).

Fontos, hogy a számlához kötelezően csatolandó mellékleteket (pl.cmr, teljesítés igazolás) is lehetőség van elektronikusan, hitelesítve a számlával együtt küldeni.

 

Törvényi szabályozását az Áfa törvény határozza meg, 2007/CXXVII számú törvény 175§ definiálja


A 2012. január 1-én hatályba lépő módosításaink értelmében, amennyiben a számlakibocsátásra kötelezett úgy dönt, hogy elektronikus aláírás és időbélyegző használatával állít ki elektronikus számlát, úgy erről előzetesen tájékoztatnia kell a termék beszerzőjét, igénybevevőjét, ill. beleegyezését kell kérnie- ez akár történhet ráutaló magatartással is.

Az elektronikus számlázás a számlakibocsátónál történő bevezetése nincs hatósági engedélyhez kötve, az adózó maga választja meg (akár számlánként) az általa alkalmazott számlázási módot.

Az időbélyeg a számla kiállításának időpontját, az elektronikus aláírás a számla adattartalmának megváltoztathatatlanságát biztosítja.


Érvek az elektronikus számlázás mellett


Az elektronikus számlázás azon túl, hogy jelentős költségmegtakarítást tesz lehetővé a környezetünket is kíméli. 

EU-s szabályozás is támogatja az elektronikus számlázás elterjedését.

Részletek, bővebb információ és tájékoztatás kérésére: 

www.szamlakozpont.hu oldalon.

Hírek

  • LOG Raktár v2019
    2018-11-29 08:45:16

     Partnereink igényeihez igazodva Önállóan is forgalmazzuk  ezt követően a “LOG Raktár” rendszerünket! A rendszer alkalmas egy komplett logisztikai raktár irányítására (Betárolás, Komissió, Kitárolás stb.) További információ, bemutató igénylés : ctmszoft@gmail.com címen.

     

     

  • Rendszerbemutató Országjárás ‘18

    Ha szeretne megismerkedni a FuvarSys_VIR rendszerrel mi elvisszük Önnek és megmutatjuk Novemberben!

    Időpont egyeztetés miatt kérem adja meg elérhetősőgét a ctmszoft@gmail.com címre.

    Visszahívjuk!

    Üdvözlettel : cTm Szoft Bt. 

  • Bemutató 2019!
    2018-09-24 08:00:00

     

    Készüljön fel 2019-re!  Ha új számítógépes rendszert szeretne bevezetni akár egy számlázót vagy Vállalatirányítási Rendszert lépjen időben! Kérje ingyenes szoftverbemutatónkat Fuvarozás, Raktározás területén állunk szíves rendelkezésére.

    Kérjen visszahívást!


     

  • NAV Online Számla Rendszer Státusz
    2018-07-01 05:17:08
    Elindult az Online Számla Rendszer! Itt ellenőrizheti, hogy éppen elérhető-e?

     Jelenlegi állapot? 


     

  • NAV OnLine számla
    2018-06-25 07:55:01

    Tisztelt partnereink!

    A NAV-hoz történő beküldő modul telepítését elkezdtük, ezért legkésőbb 2018.07.02 már ezzel a modullal kell rendelkezni. Ha nem kapott erről tőlünk értesítést akkor kérem e-mailben jelezze. Ha nem tervez mostanában vagy általában 100 000 Ft –t meghaladó áfa tartalmú számlát kiállítani akkor  első körben nem de az ilyen számlázásig majd át kell térni-e. Köszönjük az együtt működést!


     

  • Éles regisztráció
    2018-06-18 15:29:56

    Mától éles környezetben, a

    https://onlineszamla.nav.gov.hu

    oldalon elvégezhető a 2018. július 1-jétől kötelező számlaadat-szolgáltatáshoz szükséges adózói regisztráció és felhasználó kezelés.

  • FONTOS!
    2018-06-01 10:47:29

    FONTOS: Július 1-től új szabályok az online számlázásban.

    >>> Cégmenedzser <<<

    Rendszereink már megfelelnek ennek az elvárásnak! Hamarosan Ön is kipróbálhatja, de előtte az alaplépéseket el kell végeznie, kérem olvassa el a fenti linket!


     

  • Régi ÉtteremSys!
    2018-03-01 08:24:12

    Technika és törvényi változások figyelembevétele miatt az Éttermi rendszereink cseréje szükségessé vált! A korábbi verziók használhatóak, de azokra már nem tudunk biztosítani támogatást így kérjük a partnereinket, hogy térjenek át az ÉtteremSys VIR v2018 rendszerünkre, ezzel kapcsolatban keressenek bennünket állunk rendelkezésre!


     

  • ÉtteremSys VIR Visual
    2018-01-19 09:02:41

     

     A több mint 15 éve piacon lévő Éttermi rendszerük megújult! Ismerkedjem meg az új ÉtteremSys VIR v2018 Visuál” rendszerrel akár új vagy régi felhasználónkén! Ingyenes bemutató, árajánlat kérés az info@ctmszoft.hu címen. 

     

  • CRM rendszer
    2017-11-17 15:26:24

    Biztos Ön is hallott már a CRM (Ügyfélkapcsolat) rendszerekről, ha hallott de nem ismeri, hogy mi is ez <<< itt olvashat róla! >>> 2018-tól a FuvarSys VIR tartalmazza a kapcsolódó CRM rendszert.

    További információt kérhet az info@ctmszoft.hu címen
    Üdvözlettel: cTm Szoft Bt.

     
  • Korábbi híreink

Asztali nézet